Jak jste se o nás dozvěděli?
Seznam
31/262 (12%)
Google
164/262 (63%)
Jiný vyhledávač
21/262 (8%)
Facebook
4/262 (2%)
Rádio
2/262 (1%)
Viděl(a) jsem prodejnu
37/262 (14%)
Viděl(a) jsem firemní auto
3/262 (1%)

 Nákupem výrobků Brita pomáháte

RECYKLACE FILTRŮ

Za vrácení použité patrony sleva na novou

Více ZDE

 Při nákupu nad 1500,- Kč doprava zdarma!

Reklamace

U nás Vás nepříjemné překvapení nečeká.

Reklamace řešíme rychle a pro Vás pohodlně!
 

Výrobky Brita jsou vysoce kvalitní s minimálním počtem reklamací.

 

Pokud však i přesto zjistíte vadu u nás zakoupeného výrobku, řiďte se následujícími pokyny:

1. kontaktujte nás a popište závadu (nikdy nám neposílejte vadný výrobek bez předešlého kontaktu)
2. po domluvě Vám oznámíme termín dodání nového výrobku (velkou většinu reklamací řešíme výměnou)
3. řidič České pošty Vám v domluvený den přiveze vyměněné zboží na uvedenou adresu.
4. V balíku s novým zbožím Vám zašleme odpovědní štítek. Vadné zboží zabalíte dobře do krabice, a zašlete na naši adresu:

Cenote s.r.o. Brita-filtry.cz, Mariánské nám. 1, 617 00 Brno

Namísto známky nalepíte přiložený odpovědní štítek a balík podáte na svojí poště. Poštovné neplatíte, hradíme je my. 
5. v případě, že dodržíte uvedené body, jsme schopni řešit reklamaci velice rychle. Nové zboží můžete mít již během 1-2 dní.
6. jelikož nám záleží na spokojenosti zákazníka, veškeré náklady na vyřízení reklamace hradíme my.

Přejeme příjemné používání výrobků BRITA!

Jako autorizovaný prodejce značky Brita, na námi prodané výrobky poskytujeme nadstandardní záruční i pozáruční servis, vč. náhradních dílů na konvice zakoupené u nás zdarma! Spadne Vám nešťastnou náhodou konvice a rozbije se? Pokud jste ji zakoupili u nás, zdarma Vám poškozenou část na základě předloženého nákupního dokladu vyměníme.

Reklamacie na Slovensku zasielame cez Slovenskú poštu


Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen správně fungovat. Dokument o využití cookies

Souhlasím
Nastavení
Nesouhlasím